Monday 18 July 2011

berubah sekelip mata LOVE4

walaupun hati syg susah lupakan awak, tp pernah awak fikir apa yg saya qasa, saya tersiksa tanggung smua ujian sorang diwi awk? pnah kn awak fikir smua 2>?
mana janji2 awak dulu cakap takan tinggal syaa?
smau jnji hnya tinggal jnji ja. skrg awak pergi dan tinggal saya keseorgang. thanks awak

jejaka: F
Gadia : J

hum pnah ta fiikir, saya ni mkn ka ta lg kn? hum. smua awak jeneh amek mudah ja syg. dulu b4 awak kerja, awak syg saya, pnting saya lebeh dawi kwn2 awk,awk buang smua kwn2 awak sbb awak asa sya ja yg ada dgn awak time awak susah;(

awak taw, apa2 pun kita dua yg harungi kot?susah sennag bersaama,a da rm10. pkiaq dua2 lapaq, share dua. kita kongsi mkn. sdgkan poket dua tada duet. hum
saya ta kesah smua 2. jnji awak bersama syaa bila saya perlukan
hum. saya snggup ta jmpa kwn2 saya, smua sbbb awak n awk awk lg;(
sya syg awak. stiap hari. saya amek ketas A4, LIPAT 7 BHGIAN. hari sbtu saya submit kat awak. stiap kotak syaa tuleh pa yg trjdi di antara kita. awi ahad-sbtu..;)))
saya berubah smua sbb awak, awak bimbing saya, smpai kesatu tahap, saya hnya bergnatung pada awak.mana2 pun dgn awak?. hum. 

ada satu hari 2. saya salah, saya admit 2 salah saya;( tp saya ta reti nk ungkap salah 2. hum. saya cakap dkat awak " b. anta kat tmpt  sat : anta ja lah. ish la
hum. ok. tapa tpayah ikot. nk bli buku
hum sdgkan saya naik atas n pkiaq nk buat apa ni.tataw kot. ish la

begitulah yg tergerak di hati J. HUm. sdeh n nk ungkap dawi segi kaata2 ta bole, sbb sebak;(
hum. then J amek keputusan bli KAD yg tertulis sory dear .dat was my fault
gila sweet dpa nie
hum. 30 minit gak ah F tunggu kat bawh. gila, then J pon naek dlm keta . then F tnya.. youuuuu.. maana buku u>? i tunggu lama kot. hum'
J diam dan tros mendiam kn diwi. hum

J hnya kata.anta syaa alek ok. dats aall
F kata. bb mmg ego kot.. susah ka nk sebot pekataan maaf dkt b? bnda akn settle iv sbot maaf!!

diam dan tros diam lg .. hum.  dgn pelahan J toleh keblakang dan letak kad 2 bwah sit kereta. stlah smpai ja dpan ruma J. diam dan te berkata apa2. tros koax pada kereta. 
hum. f  sebak da berkta, thanks ok. 
J menaip msg stelah trun pada kereta, 
NEW MESEJ RECEIVED" open (bb) "b, b tinok bwa sit keta, ada sumtink"lpas baca , KOL bb

F baca dlm kad tersebut tertulis..

"sayang. bb bkn ego. tp bb sebak nk gtw yg bb salah, bb ta seedeh la. hum. taatw nk ungkap mcm mana, so bb nk minta maaf mlalui kad nie. hum. serius b. sory k?. b ingat k. bb ta pnah buat hal mcm nie b4 nie. tp sbb bnda kecik xkan nk gado plak kn?. b, bb minta maaf. bb ta pnah pndg org lain selain b. sumpah "

(gila sedeh aih). ahhahah

hum F sayu lalu kol J
bb. sumpah trharu. thanks . jnji ta tinggai you ok?,

setelah lah keadaan smeua ok. mereka nekad nk kukuhkan hubungan mereka dgn petunangan jika tiada apa2 halangan. tp F berubah sekelip mata dgn amek mudah trhdapa J yg berkrban mcm2 tehdap nya. ber alih arah ke arah org lain dan melayan J mcm smpah,  maki n pngei pompuan sial sesuka hati. hum. syg ka mcm 2? F lupa sgala knagan mereka . selepas mereka ptus, snang2 ja relation kt fb selaps 5hari putus?

nmpk sgt smua 2 mcm sngaja, hum. dia lupa smua ...... akher nya F kecundang bercnita dgn cinta baru nya., dan kembali kpd J. tp J ta trima F. sudah2 la penderitaan yg J tnaggung dulu ...

PERMATA yg ada di dpan mata ta lg bersinar , kerna ia sudha di sambar dgn chya mentari yg laen. bnda akan menghargai stelah ia kehilangan....................


No comments:

Post a Comment