Monday 18 July 2011

sahabat : FRENS

<3

Dawi kiqi ayie, tengah sya , n kanan adalah aadil;)
kenangan gila2 kot nie. mcm2 kisah duka kmi lalui;(
sedeh kot, masa smpai tmpt percutian, jd mcm2. tp naseb ayie jeneh relax, 
yg kmi dua cuak tataw nk kata pa dh, uhuuuhu
hum.. masa tengah mkn mlm 2 kat BB chicken rice, aadil buat spoiil ah,
si gdis minta putus cinta pulak, tiba2 jd diam, adoi, sumpah asa sdeh
mlm 2 jugak saya slowtalk, dia cm nk ok, tp tiba2 tidoq, tapa la. pa takata
then bila dia dh jaga, ajak lawan game menaqi kot,
hahahah. dats mean mlm 2 dia dh ok;) tp mlm 2 saya pon dh putus cinta kiqa
kmi bertiga pergi dlm keadaan puts cnta. ahhaa. sok pulak kmi p terjum kolam. adil kata ah
jum p trjum kolam saya nie kalaw dpt men BB pekak habeh dh 
dgn semangat la katakan "apadia?nk tngkp buqung hlang" nah
jeemm~ hahaha. smua gelak, kata. ish.. hahaha. saya ceqin , tp cover wt tatw. ahahha


fuuuhh. dh beh dh mandi. ahhaah. gila. time nie kna tolak dgn aadil kot. mana bebai pOn. hahaha
akai dia amek fon saya then tolak saya, hahaha. hum..
lpas mandi pa smua, saya ke TS, sopink2, haha;).jlN2. huhuuu
saaja la jln2 kn. hihii....
saya syg dpa kot. syg sgt2;)
mcm2 kenangan;). bnyk sgt story cek oi. smpai tak tertulis;)

adalah seorg lg hamba allah nie.. 
dia seorg yg sgt baek dgn syaa, tp tataw la dia syg kmi ka tak kn
asai dok ipoh ja. ta msg pa pon
bila dia alek ja dngaq cita kn
maybe dia bz dgn kwn2 dia.ada saqtu aqi kmi bercuti;)
jmpa dia, best sgt;) hope dia ta lupa kmi la kn;)
HEY ZALIKA;)


awak , saya ta suka kalaw org kata awak time alek As ja kontex n cawi kmi, time dok sonok dgn kwn.lupa kn
ingat k. kmi syg awak;)
hope awak follow blog saya;)

apa2 pun bff tetap bff;)


No comments:

Post a Comment