Monday 18 July 2011

nama diberi Nur Amirah Hanim Bt Abdullah

Assalamualiakum <3
awak boleh pngei saya Mira / miwa / mirahanim <3
hum nk crita apa ae kat snie, hum actually, saya pun ta pnah qeti nk bt blog2 nie.
tp Si BFF saya yg tlg buatkan Aadil B abd KOder;)) 
Tq ah.. muax2 <3
tada yg menarek mengenai saya. tp saya hnya bole gmbrkan saya nie bgaimana kn..
hum. saya ok. baek dgn smua org, malas nk caqi musuh, tp cm org kata, musuh ta my kat kita kalw kita yg ta caqi dpa.. btoi dak?. huhu
tapa.. iv anda smua terjumpa saya, tegoq ja. sya ok ok la;). mst snyum kat mpa;)
sumpah ta sombong cek oi;)
Blog nie. akan saya share pasai pelbagai kisah cinta taw. hum.. n ada2 komen or pertanyaan bole la tnya;))
balik kpd diwi saya;)
umo 18 tahun (30.januari.1993)
ads 4 adek bqadek. anak last, 3laki soqang pmpuan;)
huuuhuu;)) yg 2 ja kot nk cqita


No comments:

Post a Comment